perjantai 8. lokakuuta 2010

Agilityä

Nyt kun on perhe niin eikö silloin saa olla hieman hömppä? Hyvässä mielessä siis.. Tuntuu että alvariinsa unohtelen asioita..
Nytkään en varmasti muista kaikkea.. En mä silti tie lukeeko tätä ketään = D

Agilityä meillä on nyt kolmesti viikossa. Kalle käy tiistaisin pomppimassa. Tulosta on tullut, joskin viimekerralla nuorta herraa tuntui kiinnostavan lattialla olevat roskat enemmän kuin minun kuunteleminen. Pyysinkin siis Teroa imuroimaan ennen meidän tuntia, heh.
Pepille otin myös tunteja AgilitynLumosta ja eilen oli eka kerta. Kurssia on kerinnyt olemaan jo kolme kertaa, eli Pepin kanssa käymme vain puolet kurssista. Noh, enpä ole tiennyt että kerkeän valssaamaan koiran edelle, mutta näin on, kerkeän. Olen siis ohjannut Peppiä pitkälti takaa, mutta nyt siihen taitaa tulla muutos, ja hyvä niin. Koira oli hieman hämillään edestä-ohjaukseen, mutta toimi kumminkin ihan hyvin. Marraskuussa olen ajatellut kisoihin mennä, mahtoiko olla Liedossa kisat, eli nyt pitää tosissaan treenata.
Ja perjantaisin on UPK:n treenit, siellä käyn vuorotellen Pepin ja Kallen kaa. Näitä treenejä mä vedän yhdessä Heidin kanssa.

Tilli äiteilee ihanasti. On tosi hyvä äiti! Pennut voivat pulskasti ja kaikilla oli jo silmät auki. Porukan pienin taitaa myös olla pippurisin ja ainut miäspuoleinen käyttäytyi kuin äijät, makasi selällään kieli ulkona suusta, eli äijämäisen rento meininki. Jos olisi mahdollisuus ottaisin sen kaikkein värittyneimmän tytsyn, tosi kivan näköinen oli. Luonteista ei vielä tiedä, mutta kohta nekin paljastuu =)

Sellasta tällä kertaa = )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti